11 Mart 2013 Pazartesi

Şalgamlı Bulgur Salatası


Kısır' a  rakip bir başka lezzet var bugün karşınızda.Şalgam suyula pişirdiğimiz bulgurumuzu yeşillikler ve sebzelerle tatlandırıp servis yapıyoruz.Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorumm :)


malzemeler :


2,5 bardak kalın bulgur
5 bardak şalgam suyu
1 kase doğranmiş konserve mantar
1 küçük kutu mısır konservesi
3-4 dl taze soğan
1/2 demet dereotu
1/2 demet maydonoz
1 tane küçük doğranmiş kırmızı biber
1 büyük limon suyu
2/3 bardak zeytinyağ




Bulgurumuzu şalgam suyumuzla pişirip soğuttuktan sonra ; malzemeleri istediğimiz gibi doğrayıp limon suyumula ve zeytinyağımızla karıştırıp servis ediyoruz....

5 yorum:

  1. şefikaaam salata supere benzıyoo bulgur kısırlık bulgur degıl dımı,pilavlık bulgurdan mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pilavlık bulgur ben yaptım ve on numara beş yıldızzzz:)) Nuriş:)

      Sil
  2. MUTLAKA DENEYİN HİÇ PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ ÇOK GÜZEL OLUYOR SAĞ OL ŞEFİKA ŞEFİM NURİŞ:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de nihayet bu hafta yapabildim ve bu gün bloğumda yayınladım.Paylaşımınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için önemli,paylaşırsanız çok sevinirim:)